wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 18 grudnia 2013
Data publikacji: 14 października 2014 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćusługi marketingowe, warunki handlowe, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, usługa logistyczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, upust, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, warunki handlowe, warunek handlowy sprzedaży, strona powodowa, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, usługa logistyczna, kompensata, umowa sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, upust, faktura, sklep, umowa logistyczna, sieć, karta, usługa promocyjna
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 8 lutego 2013
Data publikacji: 10 września 2013 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćupust, usługi marketingowe, usługa logistyczna, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, warunki handlowe, współpraca, obrót -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
upust, usługi marketingowe, usługa logistyczna, strona powodowa, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa logistyczna, usługa promocyjna, upust stały, upust promocyjny, marża handlowa opłaty, gazetka, warunki handlowe, współpraca, pozwana dodatkowa opłata, bonus za osiągnięcie, obrót
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 2 października 2012
Data publikacji: 18 czerwca 2020 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, upust, współpraca, cena, obrót, warunki handlowe -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
przyjęcie towarów do sprzedaży, festiwal dostawców, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, upust, pobieranie opłaty, współpraca, gazetka, cena, obrót, negocjacja warunków umowy, warunki handlowe, interes strony powodowej, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 listopada 2014
Data publikacji: 24 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćdostęp do rynków, marża handlowa, usługa, upust, warunki handlowe, cena, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, marża handlowa, dostawca, usługa, upust, warunki handlowe, cena, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, warunek handlowy sprzedaży, pozwany, przedsiębiorca, rabat, cena detaliczna, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, akcja promocyjna
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 4 września 2014
Data publikacji: 12 lutego 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćbonus warunkowy, warunki handlowe, obrót, dostęp do rynków, współpraca, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, usługa, element marży, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
bonus warunkowy, warunki handlowe, elektroniczna wymiana danych, obrót, usługa elektronicznej wymiany, dostęp do rynków, opłata marketingowa, współpraca, bonus od obrotów, audyt, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, pozwana spółka, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa opłaty, element marży, sprzedawca, cena
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 2 grudnia 2016
Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćusługi marketingowe, pozwany, współpraca handlowa, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, pozwany, współpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, skapitalizowana odsetka, dostęp do rynków, umowy marketingowe, osiągnięciu obrotu, umowa o świadczenie usługi, bezpodstawne przyjęcie, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, preferencja klientów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 września 2017
Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Data orzeczenia: 9 stycznia 2013
Data publikacji: 15 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługi marketingowe, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, jajo, współpraca, dostawca, billboard, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, zwiększenie sprzedaży, sklep, marża handlowa opłaty, odpłatność za usługi, konkretny towar, jajko, zawarcie umowy o współpracy, promocja, wierzytelność powódki, produkt
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2016
Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, towar do sprzedaży, współpraca, cena, pozwany, bonus warunkowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, odbiorca, towar do sprzedaży, współpraca, umowy marketingowe, cena, przedsiębiorca, zwiększony obrót, pozwany, bonus warunkowy, bonus roczny, utrudnianie dostępu do rynku, pobrana opłata, handlowa opłata
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 7 listopada 2014
Data publikacji: 17 września 2019
Istotność:
Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, cena, obrót -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
premia pieniężna, dostawca, usługa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, cena, rabat, sklep, obrót, faktura, marża handlowa opłaty, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, utrudnianie dostępu do rynku
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 27 września 2013
Data publikacji: 24 października 2013 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, premia pieniężna, wzmożona aktywność, marża handlowa, dodatkowa ekspozycja, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, utrudnianie dostępu do rynku, opłata za przyjęcie towarów, magazyn centralny, sieć, przedsiębiorca, sklep, utrudnienie dostępu do rynku, scentralizowana płatność, umowa handlowa, rabat
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 29 maja 2013
Data publikacji: 6 marca 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćpozwany, nieuczciwa konkurencja, spółka, usługi marketingowe, dostęp do rynków, sieć, marża handlowa, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
faktura, pozwany, nieuczciwa konkurencja, spółka, usługi marketingowe, dostawca, premia pieniężna, dostęp do rynków, pozwana spółka, kompleksowa usługa, sieć, marża handlowa, współpraca handlowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, umowa, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, dodatkowa opłata, podatek, cena
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 marca 2013
Data publikacji: 11 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługa logistyczna, usługi marketingowe, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
sprzedawca, usługa logistyczna, usługi marketingowe, sklep, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, opłata za przyjęcie towarów, obrót, marża handlowa opłaty, promocja, umowa, reklama, cena, akcja promocyjna, magazyn, faktura
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu
Data orzeczenia: 26 marca 2015
Data publikacji: 31 maja 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługi marketingowe, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, współpraca, cena, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, ustalenie roczne, produkt, upadłość, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 12 czerwca 2017
Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, warunki handlowe, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, siedziba w miejscowości, warunki handlowe, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, negocjacja, sklep, marża handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, dopuszczenie towaru, umowa, finalny odbiorca, promocja, produkt
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 24 lutego 2015
Data publikacji: 26 marca 2015 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćmarża handlowa, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
marża handlowa, reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 23 stycznia 2018
Data publikacji: 25 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćusługi marketingowe, usługa logistyczna, polska, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, usługa logistyczna, premia pieniężna, polska, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, sprzedawca, partner, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, pierwsza instancja, dodatkowa usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa handlowa, faktura i nota, rabat, scentralizowana płatność, współpraca, marża handlowa, zawezwanie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 21 lutego 2018
Data publikacji: 18 maja 2018
Istotność:
Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, współpraca handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, zamieszczanie informacji, odbiorca towaru
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 maja 2014
Data publikacji: 27 sierpnia 2014 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćmarża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, cena, usługi marketingowe, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
premia pieniężna, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, dodatkowa opłata, cena, gazetka, scentralizowana płatność, usługi marketingowe, reklama, sieć, usługa testowania nowych produktów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie
Data orzeczenia: 20 grudnia 2013
Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, współpraca, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, marża handlowa, reklama, marża handlowa opłaty, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz» |