I ACa 1082/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie z 2013-11-14
VI ACa 1025/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 września 2016 Data publikacji: 19 kwietnia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, produkt, sieć, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, sklep, obrót, gazetka, świadczenie usług promocyjnych, promocja, marża handlowa opłaty, pozwany, umowa
|
I AGa 251/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 20 marca 2019 Data publikacji: 25 sierpnia 2020 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, sklep, opłata za przyjęcie towarów, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, współpraca, faktura, przedsiębiorca, umowa
|
I ACa 893/11wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 23 listopada 2011 Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługi marketingowe, promocja, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura
|
I ACa 864/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 2 października 2012 Data publikacji: 18 czerwca 2020 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćstrona powodowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, współpraca, gazetka, cena, obrót, umowa
|
IX GC 1393/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 31 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, promocja
|
X GC 992/13uzasadnienie Sąd Okręgowy w Łodzi Data orzeczenia: 1 grudnia 2016 Data publikacji: 29 września 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, sklep, katalog, pozwany, usługi marketingowe, umowa, reklama, produkt, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna i reklamowa, opłata za przyjęcie towarów, promocja, sieć
|
IX GC 633/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 13 maja 2015 Data publikacji: 31 sierpnia 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, umowa sprzedaży, przedsiębiorca
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, reklama
|
XXVI GC 28/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 2 września 2014 Data publikacji: 24 września 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, gazetka, cena
|
I ACa 474/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2016 Data publikacji: 18 października 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, usługi reklamowe, pozwany, promocja, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, przyjęcie towaru, produkt, sprzedaż, umowa
|
I ACa 500/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 3 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, gazetka, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna, faktura, promocja, współpraca
|
I ACa 896/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 18 lutego 2013 Data publikacji: 12 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, współpraca
|
I ACa 1771/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 maja 2014 Data publikacji: 27 sierpnia 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, cena, gazetka, usługi marketingowe, reklama, sieć, produkt
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
|
I ACa 1407/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 lutego 2015 Data publikacji: 26 marca 2015 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćreklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura, przedsiębiorca, współpraca
|
I ACa 951/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2014 Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, cena, produkt, sieć
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, cena, sieć
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćpozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, umowa, rynek, promocja, strona powodowa, obrót, cena
|
I ACa 949/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 grudnia 2014 Data publikacji: 24 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćusługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, przedsiębiorca, faktura, sklep, produkt, cena
|
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, gazetka, produkt, umowa, sieć
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Krakowie
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Kowacz-Braun, Władysław Pawlak
Data wytworzenia informacji: